همدانی : مجیدی خداحافظی هم کند به عنوان مربی برمی‌گردد.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مصاحبه اخیر مدافع آبی‌پوشان گفت: صادقی بچگی و متاسفانه ناخودآگاه این مسائل را عنوان کرد.

 

ستار همدانی، درباره این مسئله که آیا حذف استقلال باعث بی‌انگیزه شدن بازیکنان این تیم در بازی‌های لیگ برتر نشده است، اظهار داشت: حتما این مسئله تاثیر داشته و دارد ولی سعی می‌کنیم طراحی تمرینات به شکلی باشد که بازیکنان به لحاظ روحی و روانی به شرایط گذشته بازگردند.

وی با اشاره به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما نتایج بدی در آسیا نگرفتیم و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر آسیا افتخار بود. اعتقاد داریم می‌توانستیم فینالیست آسیا شویم ولی چون نمی‌خواهیم به گذشته بازگردیم از دلایل عدم صعود استقلال به فینال آسیا صحبت نکنیم، بهتر است.

مربی استقلال در خصوص شایعه خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال در پایان نیم فصل عنوان کرد: از این موضوع خبری ندارم چون تاکنون خود او چیزی در این رابطه به ما نگفته است. مجیدی یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال است و تلاش زیادی برای تیمش می‌کند.

همدانی خاطرنشان کرد: هر فوتبالیستی روزی از این ورزش خداحافظی می‌کند. اگر مجیدی خواست با استقلال ادامه دهد در خدمتش هستیم ولی اگر ادامه نداد قطعا در عرصه مربیگری به دنیای فوتبال برمی‌‌گردد.

وی در مورد مسئله شانسی بودن صعود تیم ملی به جام جهانی و اظهارات امیر حسین صادقی گفت: درباره این موضوع برخی از دوستان شیطنت کردند. در حالی که نتایج استقلال در آسیا مطلوب بوده برخی ها با حذف تیم در لیگ قهرمانان پیش خود گفتند حالا وقتش است کاری کنیم که این تیم وارد حاشیه شود.

مربی استقلال اضافه کرد: برخی از دوستان هم به جای اینکه به تیم ملی در آستانه بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا کمک کنند، این مسائل را مطرح می‌کنند. صادقی بچگی کرد و متاسفانه ناخودآگاه این مسئله را عنوان کرد. مطمئن باشید تیر دوستان به سنگ می‌خورد چون امیر قلعه‌نویی حواسش جمع است و اجازه ورود حاشیه را نمی‌دهد.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

yekta
ساعت15:06---13 آبان 1392
خب چرا چرت میگین مگه مجیدی دایی یا گل محمدیه که بره بعد به عنوان مربی برگرده؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخ...بعدشم کدوم اوج اصلا فرهاد تاحالا تو اوج بوده که حالابخواد تو اوج خداحافظی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!گنددوپینگش در اومده قبول کنیددیگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.